Dotrze, czy nie dotrze? Odpowiedzi na to trudne pytanie szuka każdy, kto kupuje w sklepie internetowym w okresie świąteczno-noworocznym. Chociaż w Albi zwykle udaje się nam wysłać paczkę następnego dnia po zakupie, przesyłki mogą być nieco opóźnione w tym okresie. Poniżej przedstawiamy zasady funkcjonowania sklepu w okresie świątecznym.
WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ
Magazyn wysyłkowy Albi w okresie międzyświątecznym będzie pracował do dnia 20.12.24 oraz w ograniczonym zakresie w dniach 23, 27, 30 i 31 grudnia.
Jednak od 16.12 ze względu na naszą międzynarodową wysyłkę z magazynu nie gwarantujemy już dostawy przed Świętami.
Po Nowym Roku wracamy z pełną mocą w dniu 2.01.25 r.
OBSŁUGA KLIENTA W OKRESIE ŚWIĄTECZNYM
W okresie międzyświątecznym obsługa klienta będzie dostępna w dniach 27-31 grudnia, jednak bardzo prosimy o wyrozumiałość. Na pytania mailowe będziemy starali się odpowiedzieć na bieżąco, ale prosimy, daj nam więcej czasu na rozpatrzenie Twoich wniosków w tym okresie.
Wszelkie wymiany towarów i reklamacje będziemy rozpatrywać od 2 stycznia 2025 r. Od tego dnia obowiązują regulaminowe 14 dni na odstąpienie od umowy zakupu na wszystkie produkty doręczone po 23.12.24.
Albi oferuje możliwość zwrotu towarów, dzięki temu będziecie mieli dużo czasu na ewentualną wymianę lub zwrot.
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ
Jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia polecamy, szczególnie w przypadku produktów z serii Czytaj z Albikiem, rozpakować i wypróbować nowe książki oraz w razie potrzeby wgrać do pióra potrzebne pliki audio i odpowiednio je naładować. Unikniesz w ten sposób rozczarowanych min i pytań: „Mamo, Tato, kiedy to będzie?”;)
Przeczytaj również co Albik radzi na Święta: https://albipolska.pl/albi-blog/albik-radzi-na-swieta/
ŻYCZYMY SPOKOJNYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT! :)
Zespół sklepu internetowego ALBI