1. Definicje
1.1. Wskazanym poniżej oznaczeniom należy przypisywać w treści regulaminu wskazane poniżej znaczenie:
2. Sklep
2.1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
2.2. Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet zgodnie z taryfami swojego operatora telekomunikacyjnego.
2.3. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego. W szczególności zabronione jest wprowadzanie przez Klienta jakichkolwiek treści bezprawnych.
2.4. Sprzedawca nie odpowiada za problemy w funkcjonowaniu Sklepu wynikające z przyczyn niedotyczących Sprzedawcy, w szczególności operatorów telekomunikacyjnych.
2.5. Sprzedawca jest uprawniony do zmian i modyfikacji Sklepu i jego funkcjonalności, dążąc do poprawy jej funkcjonowania.
2.6. Wszelkie treści umieszczone w Sklepie, w tym znaki towarowe, zdjęcia, opisy podlegają ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie w całości lub poszczególnych części stanowi naruszenie prawa.
3. Złożenie zamówienia przez Klienta
3.1. Klient może składać Zamówienia 24 h na dobę, w każdy dzień tygodnia.
3.2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie sklepu możliwe jest albo po założeniu konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania konta.
3.3. Lista towarów na stronie Sklepu jest katalogiem najczęściej dostarczanych przez Sklep Produktów. Ich dostępność każdorazowo potwierdzana będzie po weryfikacji zamówienia.
3.4. W celu złożenia zamówienia Klient wybiera Produkty, które chce zakupić od Sprzedawcy, i dodaje je do Koszyka. Następnie wypełnia dostępny w Koszyku formularz zamówienia.
Klient może ponadto wskazać dodatkowe informacje w polu „Uwaga”, takie jak wskazówki dojazdu, numer klatki schodowej czy piętro (dane dobrowolne).
4. Przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę – zawarcie Umowy Sprzedaży
4.1. Po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w procesie składania zamówienia (sekcja „Szczegóły dostawy”) zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia złożonego przez Klienta.
4.2. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca przystępuje do skompletowania Produktów w nim wymienionych. O kolejności kompletowania zamówień decyduje kolejność złożenia ich przez Klientów za pośrednictwem Sklepu.
4.3. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość́ elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
5. Zasady płatności
5.1. Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności online:
5.2. Płatności przy odbiorze.
5.3. W momencie przekazania Sprzedawcy przez Dostawcę Płatności OnLine potwierdzenia dokonania płatności przez Klienta następuje wykonanie zobowiązania zapłaty z tytułu Umowy Sprzedaży ciążącego na Kliencie i zamówienie uznaje się za opłacone.
6. Realizacja Umowy Sprzedaży
6.1. Rozpoczęcie Realizacji Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie po przekazaniu Sprzedawcy potwierdzenia dokonania płatności lub uznaniu rachunku Sprzedawcy, o czym mowa w pkt. 5.43. powyżej.
6.2. Sprzedawca dostarcza Produkty objęte Umową Sprzedaży za pośrednictwem Kuriera na terenie Polski. Dostarczenie Produktów poza terytorium Polski jest możliwe tylko po uprzednim kontakcie ze Sprzedawcą i uprzednim wyrażeniu przez niego zgody na powyższe.
6.3. Orientacyjny czas nadania przesyłki z przedmiotem zamówienia to 3-5 dni roboczych, licząc od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, jednak nie wcześniej niż przed dokonaniem przez Klienta zapłaty, o której mowa w pkt. 5.43., chyba że Klient dokonał wyboru płatności przy odbiorze. W/w termin to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia do Klienta za pośrednictwem Kuriera. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego Produktu.
6.4. Sprzedawca nie realizuje dostaw w dni ustawowo wolne od pracy oraz w niedziele, objęte ustawowym zakazem handlu. W przypadku wyznaczenia innych, niż określone w zdaniu poprzednim, dni nierealizowania dostaw, Sprzedawca z odpowiednim wyprzedzeniem umieści o tym informację w Sklepie.
6.5. Sprzedawca dostarcza Produkty objęte Umową Sprzedaży, wraz z paragonem fiskalnym bądź fakturą VAT (jeżeli Klient wybrał opcję, o której mowa w pkt. 3.4.3.6. powyżej).
7. Ochrona danych osobowych
7.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca jako właściciel i administrator Sklepu świadczący usługi drogą elektroniczną w oparciu o Regulamin.
7.2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są na podstawie:
7.3. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
7.4. Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne w celu umożliwienia realizacji Umowy Sprzedaży. W przypadku niepodania danych zawarcie Umowy Sprzedaży nie będzie możliwe.
7.5. Klientowi przysługuje prawo do:
7.6. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt. 7.5, Klient może się skontaktować ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość na adres e-mail: eshop@albipolska.pl
7.7. W przypadku, gdyby Klient uznał, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje mu prawo złożenia skargi do organu nadzorczego.
7.8. Przetwarzając dane osobowe Klienta Sprzedawca stosuje środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosuje szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
7.9. Dane Klienta będą przetwarzane przez Sprzedawcę tylko przez okres, w którym istniała będzie ku temu podstawa prawna, tj. do momentu, w którym:
7.10. Sprzedawca może skorzystać z usług podmiotu przetwarzającego (zwanego dalej „Przetwarzającym”), tylko za uprzednią ogólną pisemną zgodą Klienta. W przypadku ogólnej pisemnej zgody, Sprzedawca poinformuje Klienta o wszelkich zamierzonych zmianach dotyczących dodania lub zastąpienia Przetwarzającego, dając tym samym Klientowi możliwość wyrażenia sprzeciwu wobec takich zmian.
7.11. Klient wyraża zgodę na powierzenie udostępnionych Sprzedawcy danych Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży następującym Przetwarzającym:
7.12. W umowie z Przetwarzającym Sprzedawca zobowiąże go do przestrzegania tych samych obowiązków ochrony danych, które w niniejszym Regulaminie zostały nałożone na Sprzedawcę. Obowiązki te obejmować będą w szczególności zapewnienie wystarczających gwarancji wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie odpowiadało wymogom RODO.
7.13. Jeżeli Przetwarzający nie wywiąże się ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych, pełna odpowiedzialność wobec Klienta za wypełnienie obowiązków tego Przetwarzającego spoczywa na Sprzedawcy.
8. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży
8.1. Z zastrzeżeniem pkt. 8.4. poniżej, Klient może w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zamówionych Produktów, od w/w umowy odstąpić bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
8.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wskazując numer zamówienia oraz datę zakupu.
8.3. Do oświadczenia, o którym mowa w pkt. 8.2. powyżej, Klient powinien dołączyć dowód zakupu Produktu, lub w inny sposób ten zakup udokumentować.
8.4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 ustawy z dn. 20 maja 2014 roku o prawach konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży następujących Produktów:
8.5. Klient ma obowiązek zwrócić Produkty, których dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w pkt. 1.1.1. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Produktów w formie treści cyfrowych innych aniżeli wskazane w pkt. 8.4.4. Konsument zobowiązany jest do natychmiastowego zaprzestania korzystania z tych treści cyfrowych i udostępniania ich osobom trzecim.
1. wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl/ 2. w rubryce "wyszukaj swój sklep" wybrać "Packeta Group" i "zwróć teraz" 3. wybrać wielkość paczki 4. wypełnić formularz zwrotu 5. w rubryce "numer zamówienia" wpisać 98739119 6. wybrać opcję "zwracam paczkę" 7. na podany numer telefonu przyjdzie kod, który czytelnie należy napisać na przesyłce (nie nakleja się żadnego listu przewozowego) 8. umieścić przesyłkę w paczkomacie
8.6. Sprzedawca niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania od Klienta oświadczenia o całościowym lub częściowym odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi dokonaną przez niego płatność za zwrócone Produkty. W przypadku całościowego odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca zwróci Klientowi także poniesione przez Klienta Koszty Dostawy w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie Sklepu.
8.7. Przed odstąpieniem od umowy, Klient nie powinien korzystać z Produktów w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów. W przeciwnym razie, Klient będzie ponosił odpowiedzialności za zmniejszenie wartości Produktów.
8.8. Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie wyłącza uprawnień Klienta wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z umową oraz gwarancji producenta.
8.9. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli zawarł on umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że ma ona dla tej osoby charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (jako przedsiębiorca).
9. Reklamacje
9.1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Produkty wolne od wad i ponosi on odpowiedzialność za ewentualne wady Produktów.
9.2. Klient przed dokonaniem odbioru Produktów ma możliwość sprawdzenia ich w obecności Kuriera. Sprzedawca zaleca nieprzyjmowanie uszkodzonych Produktów.
9.3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży po jego wydaniu Klient ma prawo złożyć reklamację, przesyłając jej treść wraz z dowodem zakupu Produktu i zdjęciami Produktu na adres mailowy wskazany w pkt. 1.1.13 niniejszego Regulaminu.
9.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.
9.5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Produkt zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli powyższe nie będzie możliwe – wedle decyzji Klienta Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę pieniężną w wysokości Ceny wadliwego Produktu oraz poniesionych przez niego w związku z jego zakupem Kosztów dostawy albo obniży Cenę Produktu albo wymieni Produkt na inne, dostępne w Sklepie Produkty o łącznej wartości w wysokości poniesionej przez Klienta Ceny zakupionego, wadliwego Produktu.
Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów
9.6. Sprzedawca zapewnia gwarancję na dostarczony Produkt przez okres 24 miesięcy.
10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
10.1. W razie sporu ze Sprzedawcą lub jakichkolwiek wątpliwości co do swoich praw, Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu Klient może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
10.2. Dostęp do pozasądowych procedur rozwiązywania sporów zapewniają np. stałe polubowne sądy konsumenckie działające w strukturach Inspekcji Handlowej. Klient może również zwrócić się o pomoc prawną do Miejskiego/Powiatowego Rzecznika Konsumenta, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, oraz innych organizacji konsumenckich, takich jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Europejskie Centrum Konsumenckie, na zasadach obowiązujących w tych organizacjach.
11. Postanowienia końcowe
11.1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz innych odpowiednich ustaw.
11.2. Wszelkie wątpliwości wynikające z interpretacji Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający zgodność niniejszego Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
11.3. Wszelkie spory wynikające z Umowy Sprzedaży, w przypadku braku polubownego rozwiązania, będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
11.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, o czym poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Zmiany nie mogą naruszać praw Klienta wynikających z zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od opublikowania w Sklepie.
11.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, która nie jest dostarczana w sposób jednorazowy, jedynie z uzasadnionych przyczyn, takich jak w szczególności: usunięcie usterek, ulepszenie treści cyfrowej pod kątem jej przydatności dla Klienta, dopasowanie treści cyfrowej do potrzeb Klienta, modyfikacja treści cyfrowej w celu dostosowania jej do aktualnego stanu wiedzy i/lub ze względu na zmiany prawa. Zmiana treści cyfrowej nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Klienta. W razie zmiany treści cyfrowej, Sprzedawca informuje o niej Klienta w sposób jasny i zrozumiały. Jeżeli zmiana istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Konsumenta do treści cyfrowej lub korzystania z niej, Sprzedawca informuje Konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany. W takiej sytuacji, Konsument może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w terminie 30 dni od poinformowania o zmianie, chyba że Sprzedawca zapewnił Konsumentowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, treści cyfrowej zgodnej z Umową Sprzedaży, w stanie niezmienionym.
Zał. 1
Formularz odstąpienia od Umowy Sprzedaży
Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Pobierz formularz tutaj.