Częste pytania

Jeśli nie znajdziesz tutaj wymaganych informacji, napisz do nas na e-mail: eshop@albipolska.pl  lub zadzwoń +(12) 630 92 10, chętnie odpowiemy. 
 
KIEDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZREALIZOWANE?
Czas dostawy wynosi zwykle 3-5 dni, chyba że zaznaczono inaczej. W przypadku, gdy niektórych towarów nie ma na magazynie, niezwłocznie poinformujemy Cię o tym e-mailem. 
 
JAK MOGĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ O STATUSIE MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Po potwierdzeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją o złożonym zamówienia. Zarejestrowany klient może sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie po zalogowaniu. 
 
CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Każde zamówienie można anulować pocztą elektroniczną do momentu wysłania przesyłki (stan zamówienia po wysłaniu przesyłki to „towar wysłany”). Wystarczy wpisać nazwę, adres e-mail i numer zamówienia lub opis zamówionego towaru. Oczywiście możesz również zwrócić towar po wysyłce, jeśli Ci nie odpowiada - ALBI oferuje 14 dni, podczas których możesz zmienić zdanie i ewentualnie odesłać towar do nas. 
 
JAKI JEST OKRES GWARANCJI NA ZAKUPIONY TOWAR?
Wszystkie zakupione towary są objęte ustawowym okresem gwarancji 24 miesiące, chyba że zaznaczono inaczej. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru przez klienta. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady produkcyjne. 
 
JAK MOGĘ ODESŁAĆ ZAKUPIONY TOWAR?
Daj nam najpierw znać o reklamacji (najlepiej telefonicznie lub e-mailem) - możemy znacznie przyspieszyć reklamację (np. zgadzając się na wysłanie nowego towaru, innego towaru lub części, która nie jest w porządku). W przypadku reklamacji zorganizujemy odbiór towaru przez kuriera. Możesz tez odesłać towar na adres: Albi Polska sp. z o.o. ul. Toruńska 5, 30-056 Kraków, podaj przyczynę reklamacji i swój adres do odesłania przesyłki oraz numer telefonu bądź email. Dołącz do przesyłki dowód zakupu reklamowanego towaru w naszym sklepie. 

 

 

W górę