Częste pytania

Jeśli nie znajdziesz tutaj wymaganych informacji, napisz do nas na e-mail: eshop@albipolska.pl  lub zadzwoń +48 663888313, chętnie odpowiemy. 
 
KIEDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZREALIZOWANE?
Czas dostawy wynosi zwykle 3-4 dni robocze, chyba że zaznaczono inaczej. W przypadku, gdy niektórych towarów nie ma na magazynie, niezwłocznie poinformujemy Cię o tym e-mailem. 
 
JAK MOGĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ O STATUSIE MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Po potwierdzeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją o złożonym zamówienia. Zarejestrowany klient może sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie po zalogowaniu. W momencie wysłana towaru z magazynu klient otrzyma maila informującego o wysyłce. Nasz towar jest wysyłany z magazynu w Czechach więc status paczki zostanie zmieniony z "Przygotowane przez nadawcę" na "Wysłane" w momencie kiedy paczka dotrze już do Polskiej sortowni paczek.
 
CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Każde zamówienie można anulować telefonicznie lub mailem jedynie w krótkim czasie po złożeniu zamówienia, do momentu spakowania przesyłki. Oczywiście możesz również zwrócić towar po wysyłce, jeśli Ci nie odpowiada - ALBI oferuje 14 dni, podczas których możesz zmienić zdanie i odesłać towar do naszego magazynu. 
 
JAKI JEST OKRES GWARANCJI NA ZAKUPIONY TOWAR?
Wszystkie zakupione towary są objęte ustawowym okresem gwarancji 24 miesiące, chyba że zaznaczono inaczej. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru przez klienta. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady produkcyjne. 
 
JAK MOGĘ ODESŁAĆ REKLAMOWANY TOWAR?
Daj nam najpierw znać o reklamacji (najlepiej telefonicznie lub e-mailem) - możemy znacznie przyspieszyć reklamację (np. zgadzając się na wysłanie nowego towaru, innego towaru lub części, która nie jest w porządku). W przypadku zwrotów i reklamacji możesz odesłać towar poporzez Paczkomaty- "Szybkie zwroty". 

Proszę postępować następująco: 
1. należy dobrze zapakować towar 
2. dołączyć wypełniony formularz zwotu i dowód zakupu
3. wejść na stronę  https://szybkiezwroty.pl/
4. w rubryce "wyszukaj swój sklep" wybrać "Packeta Group" i "zwróć teraz"
5. wybrać wielkość paczki
6. wypełnić formularz zwrotu 
7. w rubryce "numer zamówienia" wpisać 98739119
8. wybrać opcję "zwracam paczkę"
9. na podany numer telefonu przyjdzie kod, który czytelnie należy napisać na przesyłce (nie nakleja się żadnego listu przewozowego)
10. umieścić przesyłkę w paczkomacie

W górę