Magnetyczna 'Halma' na podróż.
Skaczcie nad pionkami tak często jak to możliwe, przegońcie rywali i jako pierwsi przedostańcie się do trójkąta po drugiej stronie planszy. Komu uda się zrobić to najszybciej?
Gra "Halma" jest przeznaczona dla 2, 3, 4 albo 6 graczy.
Czas: 10+ min Wiek: 6+
Gra zawiera: 36 magnetycznych pionków oraz zasady gry.
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
Wymiar opakowania: 13,5x13,5 cm
Czy masz doświadczenie z tym towarem?
Napisz recenzję, aby pomóc innym wybrać.
Przejrzyj zasady
Czy masz pytanie dotyczące produktu „Magnetyczne gry na podróż“?
Napisz do nas, chętnie Ci odpowiemy.
Twoje imię będzie widoczne po zapisaniu.
Potwierdzam, że zapoznałem się z Regulaminem i akceptuję jego treść. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem się z Polityką prywatności i akceptuję jej treść.
* — pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe