Magnetyczna 'Halma' na podróż.
Skaczcie nad pionkami tak często jak to możliwe, przegońcie rywali i jako pierwsi przedostańcie się do trójkąta po drugiej stronie planszy. Komu uda się zrobić to najszybciej?
Gra "Halma" jest przeznaczona dla 2, 3, 4 albo 6 graczy.
Czas: 10+ min Wiek: 6+
Gra zawiera: 36 magnetycznych pionków oraz zasady gry.
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
Wymiar opakowania: 13,5x13,5 cm
Czy masz doświadczenie z tym towarem?
Napisz recenzję, aby pomóc innym wybrać.
Przejrzyj zasady
Czy masz pytanie dotyczące produktu „Magnetyczne gry na podróż“?
Napisz do nas, chętnie Ci odpowiemy.
* — pola oznaczone gwiazdką są wymagane