Naszym priorytetem jest zapewnienie pełnej satysfakcji z zakupów w Albi. Czasami jednak mogą zdarzyć się sytuacje, w których zakupiony produkt nie jest kompletny lub zawiera uszkodzony element. Chcemy, aby każdy z Was mógł w pełni cieszyć się swoimi ulubionymi tytułami, dlatego stworzyliśmy prostą procedurę, która pozwala na szybkie rozwiązanie problemów. Uszkodzony element? Brakująca karta? Zakupiony produkt nie zawiera wszystkich potrzebnych elementów lub są one uszkodzone? Zachęcamy do kontaktu z nami – niezależnie od tego, czy brakuje figurek, kart, map czy innych komponentów. Dostarczymy brakujące elementy lub wymienimy uszkodzone części (np. kabel, karty, mapy, figurki), jeżeli tylko będą one u nas dostępne. Prześlemy je bezpłatnie na wskazany adres. Wypełnij formularz, a my zajmiemy się resztą.
Infolinia Albi Infolinia czynna codziennie w godzinach 8:00–16:00. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące części zamiennych lub komponentów, skontaktuj się z nami. mail: eshop@albipolska.pl tel. +48 663 888 313