Naszym priorytetem jest zapewnienie pełnej satysfakcji z zakupów w Albi. Czasami jednak mogą zdarzyć się sytuacje, w których zakupiona gra nie jest kompletna lub zawiera uszkodzony element. Chcemy, aby każdy z Was mógł w pełni cieszyć się swoimi ulubionymi tytułami, dlatego stworzyliśmy prostą procedurę, która pozwala na szybkie rozwiązanie takich problemów. Zniszczone figurki? Brakująca karta? Zakupiona gra nie zawiera wszystkich potrzebnych elementów lub są one uszkodzone? Zachęcamy do kontaktu z nami – niezależnie od tego, czy brakuje figurek, kart, map czy innych komponentów. Dostarczymy brakujące elementy lub wymienimy uszkodzone części (np. karty, mapy, figurki) do Twojej ulubionej gry, jeżeli tylko będą one u nas dostępne. Prześlemy je bezpłatnie na wskazany adres. Wypełnij formularz, a my zajmiemy się resztą.
Infolinia Albi Infolinia czynna codziennie w godzinach 8:00–16:00. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące części zamiennych lub komponentów, skontaktuj się z nami. mail: eshop@albipolska.pl tel. +48 663 888 313